اقدام پژوهی هنرستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم

اقدام پژوهی مقطع سوم هنرستان

اقدام پژوهی مقطع سوم هنرستان

اقدام پژوهی مقطع سوم هنرستان با موضوع چگونه توانستم  مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر هنرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

يكي از مهمترين عوامل پرورش فطرت راستگويي در كودكان ،محيت خانواده است . جايي كه پدران و مادران راستگو هستند و پيرامون دروغ و خلاف حقيقت نمي گردد، طفل طبعاً به راه درستي مي رود  و راستگو  بار مي آيد و به آساني مي تواند موانعي را كه به فراواني در سر راهش پيدا مي شوند ، بر طرف كند . برعكس ، جايي كه پدران و مادران خود دروغ مي گويند و به اين خوي ناپسند معتاد هستند ، قطعاً طفل با خلق ناپسند دروغگويي رشد مي كند .(‌شفيع زاده )

*  طلاق يعني جدا شدن از قيد نكاح ، رهايي از زناشويي

**  ناهنجار يعني كج وناهموار ، زشت و ناپسند ، بي قاعده

***  رفتار يعني روش ، رفتن ، طرز حركت ، طرز عمل  ( برگرفته از فرهنگ عميد)

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مقطع سوم هنرستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  فرزند طلاق

پیشگفتار در رابطه با  فرزند طلاق 

مقدمه  موضوع در رابطه با فرزند طلاق 

شناسایی مسئله در رابطه با  فرزند طلاق 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. ……هستم دانش آموز مورد مطالعه من،  در پایه سوم   بشدت بیخیال درس و هنرستان  شده بود البته این دانش آموز سال قبل هم دانش آموزم بود اما امسال نه درس گوش میداد نه امتحان میداد برگه سفید میداد و درس خواندن برایش مهم نبود خیلی راحت 5 ساعت در منزل می نشست و ناخن هایش را نقاشی میکرد .این دانش آموز  بسیار هم زیبا بود   در محيط درس ، مخصوصاً موقع تدريس درس ، بدون اجازه ازجاي خود بلند مي شود و راه مي رود واكثر اوقات به خاطر گفتن مطالب بي اساس مخل كلاس و يادگيري دانش آموزان ديگرم     مي شود و موجب ناراحتي من و ديگر دانش آموزانم است .او به درس و هنرستان علاقه ای نشان نمی دهد و بسیار بی نظم و پرخاشگر است.و دچار افت تحصیلی شده بود.

به مدّت دو هفته رفتار یاسمین را به طور دقيق مشاهده كردم و سياهه ي رفتارش را نوشتم . هفته سوم آبان ماه، موقعي كه از دفتر هنرستان بيرون آمدم ، یاسمین را وسط راهرو در حال دويدن و جست و خيز ديدم تا چشمش به من افتاد به طرف كلاس دويد ، پس از ورود به كلاس و سلام و احوالپرسي با دانش آموزان درس را شروع كردم .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  فرزند طلاق 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با فرزند طلاق 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  فرزند طلاق 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با فرزند طلاق 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  فرزند طلاق 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با فرزند طلاق 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با فرزند طلاق 

نتیجه گیری در رابطه با فرزند طلاق

پیشنهادات در رابطه با فرزند طلاق

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با فرزند طلاق 

برای دانلود اقدام پژوهی مقطع سوم هنرستان و دریافت اقدام پژوهی هنرستان از لینک خرید استفاده نمایید.