no-img
معلمان پژوهنده

اقدام پژوهی تلفیق آموزش حضوری و مجازی و بهبود بهره وری آموزش دروس علوم انسانی - معلمان پژوهنده


معلمان پژوهنده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی تلفیق آموزش حضوری و مجازی و بهبود بهره وری آموزش دروس علوم انسانی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
ژانویه 25, 2023
۲۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی تلفیق آموزش حضوری و مجازی و بهبود بهره وری آموزش دروس علوم انسانی


اقدام پژوهی تلفیقی علوم انسانی

نمونه جدید و تدوین شده در سالتحصیلی 1402-1401 اقدام پژوهی تلفیقی علوم انسانی متوسطه اول و دوم

این نمونه اقدام پژوهی تلفیقی تدریس علوم انسانی با محویت موضوعی تلفیق آموزش و تدریس سنتی دروس علوم انسانی ( جامعه شناسی ) متوسطه دوم با آموزش مجازی و تعاملی با کیفیت تدوین عالی و در فرمت فایل قابل و.یرایش ورد خدمتتان تقدیم میگردد . با کمی صرف زمان و اعمال تغییرات مقتضی همه دبیران محترم علوم انسانی متوسطه اول و دوم اععم از جامعه شناسی , ادبیات, فلسفه, تاریخ, و …. قابلیت استفاده از این نمونه اقدام پژوهی تلفیقی علوم انسانی را خواهند داشت .

پیام مولف:

جهت رعایت حقوق مولفین لطفا این فایل را صرفا از معلمان پژوهنده تهیه کنید . و هرگونه خرید آن به نیت فروش به غیر بصورت تجاری تا یکسال از تاریخ انتشار فایل مجاز نمیباشد. انشالله که به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.

این فایل اقدام پژوهی تلفیقی تدریس علوم انسانی در تعداد 49 صفحه فایل WORD تدوین شده است.



بخش هایی از فایل:

درس جامعه شناسی از دروسي است كه درك مفاهيم آن از ديد دبيران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس جامعه شناسی به دليل ويژگي خاصی که دارد تدریسی هم سهل و هم سخت دارد و متاسفانه مقاومت زیادی از سوی دانش آموزان جهت یادگیری جامعه شناسی فارسی بخصوص در متوسطه دوم شاهد هستیم.  بنابراين بهره گيري از آموزش مجازی در كلاس درس و تلفیق شیوه های تدریس سنتی با تدریس مجازی و تدریس تعاملی موجب افزايش يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود. يكي از بارزترين تأثيرات بهره گيري از آموزش مجازی در تدریس تعامل فراگيران با يكديگر و با معلم است. بهره مندي انسان از هوش و استعدادهاي خدادادي، از ديرباز او را بر آن داشته است كه با مشاهده جلوه هاي شگفت انگيز طبيعت، عزمي جزم و انگيزه اي قدرتمند در جهت آگاهي يافتن از دانش و فناوري هاي روز داشته باشد و در راستاي تحقق هر چه بيش تر اهداف علمي – آموزشي گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر ياددهي – يادگيري به تنهايي كافي نيست و نوعي غفلت و بازماندن از كاروان هميشه شتابان علم است. بنابراين استفاده از ابزارها و فناوري هاي جديد در برنامه ريزي آموزشي امري بس ضروري مي باشد. چنان كه، برنامه ريزان و معلمان در تلاشند تا از اين ابزارها براي غنا بخشيدن به روش هاي ياددهي – يادگيري بهره جويند و بستري پويا را براي دانش آموزان فراهم آورند.

جهت دانلود روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید. التماس دعا



درباره نویسنده

پشتیبانی کاربران بانک نمونه سوال آماده پاسخگویی به شما در خصوص مشکلات احتمالی در خرید یا دانلود یا ارائه نقطه نظراتتان میباشد . سریعترین راه ارتباطه با ما از واتس آپ 09332978858

پشتیبان سایت 1793 نوشته در معلمان پژوهنده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.