دانلود نمونه اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز ❶140【فایل word 🔵】

اقدام پژوهی اعتماد به نفس

اقدام پژوهی اعتماد به نفس

اقدام پژوهی اعتماد به نفس 1401 , اقدام پژوهی رفع مشکل کم رویی و اضطراب و افزایش اعتماد به نفس در روابط دانش آموز با دیگران یکی از نمونه های تدوین شده جدید و منطبق با شیوه نامه و بهره گیری از منابع تالیف شده در سال 2022 داخلی و جهانی بوده و کیفیت تدوین آن کاملا مورد تایید مدیریت سایت میباشد.اقدام پژوهی اعتماد به نفس - تدوین شده با منابع جدید در فرمت word

اضطراب در روابط با دیگران از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس میشود .در پیدایش اضطراب عوامل متعدد اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی به عنوان زمینه سازهای محیطی با استعداد زمینه ای ژنتیک همراه شده و علا یم خود را در سنین کودکی و نوجوانی به تدریج آشکار می سازد.

▪ اضطراب آشکار: بیانگر احساس افراد مورد مطالعه درخصوص احساس تنش، بیم از آینده، ناآرامی، خودخوری، برانگیختگی و فعال سازی سیستم خودمختار (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) است.

▪ اضطراب پنهان: به تفاوت های فردی نسبتا ثابتی در مستعد بودن به ابتلا به اضطراب اشاره می کند که از آن طریق بین افراد در آمادگی داشتن ادراک موقعیت های پراضطرابی مثل تجربه خطر یا موقعیت های تهدیدکننده تمایز گذاشته می شود و پاسخ به چنین موقعیت هایی با شدت بالا ی عکس العمل های اضطراب آشکار همراه است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اعتماد به نفس وجود دارد شامل موارد زیر است:اقدام پژوهی اعتماد به نفس - تدوین شده با منابع جدید در فرمت word

اقدام پژوهی اعتماد به نفس – تدوین شده با منابع جدید در فرمت word

عنوان مطلب در رابطه با اعتماد به نفس

پیشگفتار در رابطه با  اعتماد به نفس

مقدمه  موضوع در رابطه با اعتماد به نفس

شناسایی مسئله در اقدام پژوهی  اعتماد به نفس

اقدام پژوهی عدم اعتماد به نفس و کم رویی دانش آموز

توصیف وضع موجود اقدام پژوهی عدم اعتماد به نفس و کم رویی دانش آموز

اینجانب ……………………دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه …..آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام یگانه در رابطه با  عدم اعتماد به نفس و کمرویی وی شدم. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند.

این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کم رویی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کم رویی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کم رویی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کم رویی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کم رویی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کم رویی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کم رویی 

نتیجه گیری در رابطه با کم رویی

پیشنهادات در رابطه با کم رویی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کم رویی 

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس – تدوین شده با منابع جدید در فرمت word

برای دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس بصورت فایل word و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

اقدام پژوهی اعتماد به نفس – تدوین شده با منابع جدید در فرمت word

فایل های رایگان – مقالات مشابه و منابع

مقاله pdf مرتبط با موضوع

مقاله مرتبط – ابراهیمی

برای دانلود اقدام پژوهی خجالتی بودن و دریافت از لینک خرید استفاده نمایید یا برای مشاهده نمونه های بیشتر اقدام پژوهی دانش آموز خجالتی , منزوی , گوشه گیر  کلیک کنید.