no-img
معلمان پژوهنده

اقدام پژوهی 1401 با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی را بالا ببرم - معلمان پژوهنده


معلمان پژوهنده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی 1401 با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی را بالا ببرم
امتیاز 3.00 ( 4 رای )اقدام پژوهی 1401 با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی را بالا ببرم">
zip
دسامبر 8, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی 1401 با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی را بالا ببرم


اقدام پژوهی اعتماد به نفس

اقدام پژوهی اعتماد به نفس 1401 , اقدام پژوهی رفع مشکل کم رویی و اضطراب در روابط دانش آموز با دیگران با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی را بالا ببرم

اضطراب در روابط با دیگران از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس میشود .در پیدایش اضطراب عوامل متعدد اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی به عنوان زمینه سازهای محیطی با استعداد زمینه ای ژنتیک همراه شده و علا یم خود را در سنین کودکی و نوجوانی به تدریج آشکار می سازد.

▪ اضطراب آشکار: بیانگر احساس افراد مورد مطالعه درخصوص احساس تنش، بیم از آینده، ناآرامی، خودخوری، برانگیختگی و فعال سازی سیستم خودمختار (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) است.

▪ اضطراب پنهان: به تفاوت های فردی نسبتا ثابتی در مستعد بودن به ابتلا به اضطراب اشاره می کند که از آن طریق بین افراد در آمادگی داشتن ادراک موقعیت های پراضطرابی مثل تجربه خطر یا موقعیت های تهدیدکننده تمایز گذاشته می شود و پاسخ به چنین موقعیت هایی با شدت بالا ی عکس العمل های اضطراب آشکار همراه است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اعتماد به نفس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کم رویی

پیشگفتار در رابطه با  کم رویی 

مقدمه  موضوع در رابطه با کم رویی 

شناسایی مسئله در رابطه با  کم رویی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………………دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه …..آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام یگانه در رابطه با  عدم اعتماد به نفس و کمرویی وی شدم. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کم رویی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کم رویی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کم رویی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کم رویی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کم رویی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کم رویی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کم رویی 

نتیجه گیری در رابطه با کم رویی

پیشنهادات در رابطه با کم رویی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کم رویی 

برای دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبانی کاربران بانک نمونه سوال آماده پاسخگویی به شما در خصوص مشکلات احتمالی در خرید یا دانلود یا ارائه نقطه نظراتتان میباشد . سریعترین راه ارتباطه با ما از واتس آپ 09332978858

پشتیبان سایت 1795 نوشته در معلمان پژوهنده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید